Werkwijze reparatie & onderhoud kous- en laserkachels
Reparatieprocedure inname kous- en laserkachels Qlima & Zibro
U wilt uw kachel graag bij ons ter reparatie aanbieden op onze locatie in Nieuwstadt, maar u wilt graag weten hoe het werkt en wat u kunt verwachten van ons nadat wij uw kachel in ontvangst hebben genomen? Lees dan hieronder verder wat onze werkwijze is.
Stap 1: Neem contact met ons op. Dit kan telefonisch, per Whatsapp, per e-mail of via het aanmeldformulier op de volgende pagina: Onze service & onderhoud laserkachels.
Stap 2: Vertel ons wat de klacht is over uw kachel en wat u graag zou willen.
Stap 3: Wij inventariseren uw klacht, bespreken kort wat de opties zijn, maken dan een afspraak. Zodat u weet wanneer u de kachel kunt brengen, en u niet hoeft te wachten of voor een gesloten deur staat.
Stap 4: Wij nemen uw kachel in ontvangst, bespreken nogmaals kort wat eventuele mogelijkheden en kosten zijn. Dit zijn altijd richtprijzen. U hoeft niet aan te betalen.
Stap 5: Wij gaan uw kachel onderzoeken en nakijken, en brengen u dan een offerte/prijsopgave uit. Als wij direct - zonder het uitvoeren van werkzaamheden - van mening zijn dat uw kachel niet meer te repareren is dan kunt u deze weer kosteloos ophalen, eventueel achterlaten of sturen wij deze ongerepareerd retour (kosten klant). U beslist sowieso eerst wat u graag wel/niet wilt laten repareren of schoonmaken. Wij voeren geen werkzaamheden uit zonder uw akkoord vooraf. Wel zo fijn en transparant. Wel brengen wij bij onderzoekswerkzaamheden aan uw kachel de onderzoekskosten van €35,- in rekening voor onze tijd die we aan u kachel hebben gespendeerd. Maar dit zullen we even overleggen of u dat goed vindt dat wij onderzoek doen aan uw kachel. In veel gevallen voeren wij een onderhoudsbeurt direct uit en kunt u hier op wachten.
Stap 6: Na uw akkoord gaan wij voor u aan de slag. Wij doen dit met uiterste nauwkeurigheid en geduld. Wij nemen uitvoerig de tijd om uw kachel weer in prima conditie te brengen. Het repareren van uw kachel kan soms even duren, zeker in de winterperiode als het drukker is. Houdt rekening met meerdere werkdagen dat de kachel bij ons blijft. Wij nemen contact met u op om een afspraak te maken om de kachel weer op te halen of laten wij u weten wanneer de kachel retour wordt gestuurd. In sommige gevallen ontvangt u ook foto’s of een video van werkzaamheden. In veel gevallen worden reparatie- en onderhoudswerkzaamheden direct uitgevoerd en kunt u hierop wachten.
Wilt u graag uw kachel ter reparatie aanbieden? U kunt dan telefonisch contact met ons opnemen, of het aanmeldformulier invullen onderaan de volgende pagina: Onze service & onderhoud laserkachels.